آرامش روان

تنها یک دلیل برای شکست انسان وجود دارد و آن کمبود ایمان فرد به خودِ واقعی‌اش است

آرامش روان

تنها یک دلیل برای شکست انسان وجود دارد و آن کمبود ایمان فرد به خودِ واقعی‌اش است

جان لئون

تصور کن هیچ بهشتی در کار نیست

آسان است اگر تلاش کنی
و هیچ جهنمی در زیر پایمان نیست
بر بالای سرمان تنها آسمان است
تصور کن همه انسان‌ها
برای امروز زندگی می‌کنند ...

تصور کن هیچ کشوری نیست
تصورش سخت نیست
هیچ بهانه‌ای برای کشتن یا مردن در راهش نیست
چنان که مذهبی وجود ندارد
تصور کن همه انسان‌ها در صلح زندگی می‌کنند

شاید بگویی من رؤیا می‌بینم
اما من تنها نیستم
من امیددار روزی هستم که تو به ما بپیوندی
و جهان یکی شود

تصور کن مالکیتی وجود ندارد
تعجب می‌کنم اگر بتوانی
نیازی به حرص یا گرسنگی نیست؛
برادری بشر.
تصور کن همه مردم
زمین را با یکدیگر قسمت می‌کنند...

شاید بگویی من رؤیا می‌بینم
اما من تنها نیستم
من امیدوار روزی هستم که تو به ما بپیوندی
و جهان یکی شود
نظرات 4 + ارسال نظر
janahweather 1391/10/11 ساعت 12:55 ق.ظ http://janahweather.rozblog.com

سلام خوبی؟ اگه میشه ما رو لینک کنید و بیاید یه نظری بدین راجع وبلاگمون

salam
chashm hatman

السلام علیکم و رحمة الله تعالی و برکاته

به وبلاگ دل ما سر زن ای دوست که ویروس هوس را پاک کردیم

به پایت عمر خود را خاک کردیم برایت دیده ها را باز کردیم

با مطلب ( پند حکیمانه حکیمی ) بروزم


منتظر حضور گرم دیده یتان و نظرا ت سازنده یتان در آرام تر از موج دریا هستم .

تا درودی دیگر بدرود

chashm
hatman sar khaham zad

ایسوفو 1391/12/11 ساعت 02:31 ب.ظ

نگار 1392/11/07 ساعت 07:37 ب.ظ http://psychoology.blogfa.com

بسیار عالی.. منتظر مطالب زیبات هستم عزیزم.

سپاس از حضورتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد